Job 13 van 18


Report this listing

Solliciteren



administratief medewerker burgerzaken


Functie

De dienst burgerzaken is een belangrijk aanspreekpunt voor alle inwoners van de stad Tienen betreffende administratieve en burgerlijke procedures. Deze dienst staat in voor de registratie van geboortes, huwelijken en overlijdens. Ze verwerkt de aanvragen voor identiteits- en reisdocumenten. Een burger komt op deze dienst langs voor een adreswijziging of voor de aanvraag van nationaliteits- en verblijfsdocumenten.

Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het beheren en behandelen van dossiers m.b.t. de dienst burgerzaken. Je informeert en helpt de burgers met het oog op een correcte en klantvriendelijke dienstverlening waarbij je hen zowel aan het loket, als telefonisch en via e-mail te woord staat. Samen met het ganse team burgerzaken sta je in voor een vlotte administratieve behandeling van de dossiers inzake bevolking, burgerlijke stand,….

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs
  • Je bent leergierig en bereid je in de verschillende materies van de dienst burgerzaken te verdiepen
  • Je bent oplossingsgericht, stressbestendig, flexibel, uitermate klantgericht en nauwkeurig
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en toont veel organisatiebetrokkenheid
  • Je hebt een positieve en enthousiaste ingesteldheid, neemt initiatief en kan zelfstandig werken
  • Je bent bereid je flexibel op te stellen in samenspraak met collega’s betreffende de avondopeningen van de dienst burgerzaken voor de burger (meer info over de openingsuren via: )
  • Je bent snel beschikbaar
  • Je vertoont een gedrag dat in overeenstemming is met de eisen van de functie waarvoor je solliciteert en je geniet de burgerlijke en politieke rechten
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Kopieerwerk verrichten
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

  • Meewerken aan een bruisende stad in verandering binnen een team van fijne collega’s
  • Een voltijdse arbeidsovereenkomst van bepaalde duur voor de duur van 2 jaar met de mogelijkheid tot een arbeidsovereenkomst onbepaalde duur met een salarispakket in de weddeschaal C1-C3 geïndexeerde bruto maandwedde: geïndexeerde bruto maandwedde: minimum 2303,38 euro, maximum 4215,8 euro
  • Heel wat extralegale voordelen: maaltijdcheques (8 euro/dag), hospitalisatieverzekering, extralegaal pensioen, gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer, fietsvergoeding en ecocheques
  • Respect voor jouw work-life balans: 35 dagen jaarlijkse vakantie, collectief verlof tussen kerst en nieuwjaar
  • Relevante ervaring en anciënniteit worden in aanmerking genomen

Solliciteren

Sofie Schrevens
016 24 73 77
sofie.schrevens@tienen.be

Solliciteren